donderdag 11 september 2014

Eindelijk terug

Time flies when you are having fun, dat zeggen ze toch, en zo is de zomer weer voorbij gevlogen. Augustus was nu niet bepaald een pracht van een zomermaand, maar dat maakt september tot nu toe wel goed. En we hadden ook nog onze vakantie richting Kreta...

Hierbij een kort verslagje.

Het startte allemaal niet zo denderend, onze vlucht gemist, tja, om 6u 's morgens, en we zijn geen ochtendmensen! Maar dat is allemaal goedgekomen, en we zijn er dezelfde dag toch nog geraakt.
Eerste hotel... Minos Beach Art Hotel in Aigos Nicolaos. Vriendelijk, mooi, aparte bungalows, terrasje, mooi zwembad, en de zee. Meer wil je toch niet... Ah, ja, lekker eten, en dat was er ook!
Een sfeerbeeldje...

 Zicht op de zee... Niet slecht zou ik durven zeggen
















 Uitstapje naar Elounda, om daar de boot naar Spinalonga te nemen, maar eerst een verfrissend wortel/sinaassapje. 
Ze laten pulp van de wortels in het sapje, waardoor je tanden echt heel mooi zijn achteraf, hier bestaat een foto van, maar uhm, om die op internet te zetten... maybe not...
Spinalonga in zicht!! 

En dan zijn we er, een uurtje rondwandelen zonder gids, perfect gewoon. 
Samen op de foto, lekker in de wind!

En het was te denken, weer veel te veel om in één verslagje te proppen... maar we blijven gaan...

De volgende dag zijn we met de wagen naar de archeologische site van Lato gereden, de volle 2 euro pp entree, en weinig volk, perfect!



En als iedereen de Samaria kloof doet, dan doen wij iets anders, op naar de Kritsa Gorge. Niet zo lang, maar ook geen autostrade die er door getrokken is. Slechts 2 andere touristen tegengekomen, puuuurfect :D



Ok, de rest volgt later...

4 opmerkingen:

suavementes zei

Oh ik zou zo stressen als ik een vlucht zou missen!

Inge en Steffen zei

Hahaha, mijn ma was ook zo, maar ja, niets aan te doen, een andere vlucht boeken en het is opgelost. Ik moet toegeven, vroeger ging ik dat ook niet kunnen, maar dat komt nog ;)

Sas zei

Wat een leuke foto's weer! Ik zou ook stressen als ik mijn vlucht zou missen!

Inge en Steffen zei

Valt wel mee hoor, op zich was het slechtste aan de zaak dat we vroeg opgestaan hebben, voor niks! niks!! :)