donderdag 31 juli 2014

Nieuwe reisbestemming

Oorspronkelijk was het idee om naar Thailand te gaan dit jaar, maar dit kon niet doorgaan, helaas. Dan kwam Sri Lanka op de proppen, in combinatie met een 4-tal dagen Maledieven, zo een watervilla, jaja, ik zag het al helemaal zitten, maar idem hier, kon niet doorgaan.

Dan kwam ik met het idee La Réunion! En Mauritius, perfect gewoon, bam! Geen goed idee, want het kan wegens omstandigheden ook niet dit jaar.
Erg toch hé, en vooral jammer, maar ja, that's life... 

Anyways, er is een nieuwe bestemming gezocht, dit keer niet zo ver, want dat mag niet, dus gaan we naar Kreta! Ik zie er wel naar uit, want de foto's op Pinterest zien er wel goed uit. 
De hotelletjes zijn geboekt, en later dit jaar vertrekken we voor 11 dagen naar Kreta, ik zie er wel naar uit, ondanks de tegenvallers qua bestemmingen die al verwerkt zijn.
Vooral het laatste hotel, oooh, ik kan niet wachten! Het zwembad ziet er gewoon zalig uit!

Efkes iedereen jaloers maken :D


En ik dacht, waarom doen we niet eens zot, en gaan we voor een zwembadje dicht bij de deur...


Het is geen private pool, maar een shared pool, dus met een kamer of 8 een zwembad delen. Leuk toch hé. 


Toch begrijpelijk waarom ik er naar uitkijk :D

Ach, en als iemand tips heeft ivm Kreta, meer dan welkom!

2 opmerkingen:

Sas zei

Oh heerlijk alvast heel erg veel plezier. Wij zijn in 2009 in Kreta geweest.

Inge en Steffen zei

Als er aanraders, of tips zijn, altijd welkom! Ik ben in ieder geval heel benieuwd...