donderdag 25 september 2014

Moet er nog Kreta zijn?

Natuurlijk, want onze trip door het bloedhete Kreta was nog niet voorbij.
Zo hadden we nog een kloof te doen, we hadden eerst de Samaria-kloof in onze gedachten, maar de hubby had die al eens gedaan, en met dat het ding ondertussen al zooo populair is, dachten we: een andere dan maar! En het is de Imbros geworden, een aanrader!

 
 Er zijn wat toeristen, maar niet super veel, en gemakkelijker om terug aan je auto te geraken dan de Samari, toppertje dus.
Wat foto's van onderweg met ons autootje.

En dan een bezoekje aan Rethymnon, gezellig stadje! Veel betere optie dan Heraklion!

 Gezien de hitte moet er op tijd gestopt worden voor een drankje, jippie!
 En dan, eindelijk, het lang verwachte hotel. Ik had er al foto's van gepost toen ik net geboekt had, en wat keek ik er naar uit. 
Natuurlijk moet je altijd wat opletten, want als je te hoge verwachtingen hebt van iets, dan zou het wel eens kunnen tegenvallen... NOT! 
Super mooie kamer! Zalige badkamer... Terras met ligzetels...
En dan moest het beste nog komen, de shared pool! Checkt dat ding! Ik kon alleen maar denken: waaaaaauw.
Hier wil je gewoon niet weg! 

En niet één keer de buren in het zwembad gezien, dus ja, ik mag dus wel stellen dat het onze private pool was :D

Nog eentje van 's avonds... glunder glunder!

More to come!

2 opmerkingen:

Sas zei

Ziet er echt heerlijk uit, genieten!!

Inge en Steffen zei

Helaas is het al achter de rug :(