maandag 24 juni 2013

Plumeria boompjes

Deze twee boompjes moeten jullie nog kennen...


Triestige beestjes als je ze daar zo ziet staan, maar ondertussen zijn ze al goed verzorgd geweest, hebben ze een mooiere pot gekregen dan een plastieken zak, en zijn ze ook al wat veranderd...

Benieuwd?

Hier zijn ze dan, met meer blad, en met bloemen! Zalig gewoon.

Toch een stuk meer blad.

En dan de verschillende stadia van de bloempjes, eerst vormen ze dit. En zo kunnen ze wel eventjes blijven staan.


Geleidelijk aan hebben ze door dat het hier zomer is, tja, voor iedereen is het blijkbaar wel wat moeilijk om dit te beseffen.


Na het besef kunnen ze beginnen doorgroeien, en dan is het weer efkes wachten voor ze opengaan. Maar geduld is iets schoons zeggen ze hé, ook al heb ik dat totaal niet.


En dan zijn ze er!

 
Moest ik de geur kunnen doorgeven, jullie zouden niet van de pc weg te slaan zijn, je waant je zo in Azië of terug in Hawaii.

4 opmerkingen:

Sas zei

Die zien er leuk uit.

Inge en Steffen zei

Ze worden echt leuker met de dag, vanmorgen was er weer een bloempje aan het opengaan, en toen ik ze verplaatste zat ik in een wolk van bloemengeur, mmmm

Jenny zei

haha wat leuk! Ik hou er ook van om dmv planten en kruiden de vakantie in huis te halen.

Inge en Steffen zei

Dat is wel hé, je zou zo het hele jaar zomer of vakantie in je huis moeten halen!