donderdag 18 februari 2016

En toen waren ze weg

Ja, toen waren de amandels weg, poef, verdwenen, wel uhm... zo pooef ging het nu ook weer niet echt. Een operatie-tje verder waren ze weg, zo is het meer gegaan.
Amandels weg, gedaan met samenwerken en vooral tegen te werken, woot woot! Neuspoliepen ook opgekuist, allemaal in één keer, zodat we efkes thuis zaten, suf te zijn van 3 uur narcose, van de pijnstillers, maar iedereen zegt dan: oh het zal zo veel beter zijn zonder, dus daar hoop ik in ieder geval ook op!
Foto's van net na de operatie zijn weinig interessant, maar ik heb wel nog een mutsje gehaakt voor onze babygirl!

 Mijn model wilde niet goed meewerken voor de eerste foto..

Voor het tweede mutsje wel, het zouden konijnenoortjes moeten voorstellen, maar ik vind het precies meer hondenoortjes..
En ja, mijn haakgerief zit in een doos met Crafty crap op :)

Geen opmerkingen: