maandag 1 februari 2016

En de nieuwe hobby ging dan door

Ja, ongelooflijk maar waar, het haken bevalt mij wel, dus het volgende projectje kon beginnen. Dit keer een muts voor de kleine meid...

Haken met een dubbele draad, geen idee wat ze er mee bedoelde, maar ik startte toch. Om na een rij of 10 te ontdekken dat dit geen soort van draad is, maar het effectief haken is met twee draden, ik had het kunnen weten... Maar oefening baart kunst, dus opnieuw! Ik denk dat ik 3 keer opnieuw ben begonnen! 

Maar het resultaat mag er toch wel zijn, althans voor een tweede poging tot iets :)


Nog wat fotokes? Na de break!


En zoals je op de achtergrond kan zien... mijn huis zal nooit volliggen met speelgoed, yeah right zei Marie...



2 opmerkingen:

les Leusse zei

amai zo schoon! chapeau!!! Ik zie dat mademoiselle een buikske heeft zoals onzen Arthus....;-). Ze zouden elkaar ne keer moeten ontmoeten hé!!! Next week heb ik enkel Arthus...Groetjes!

Inge en Steffen zei

Ewel next week, wat denk je? De buikjes komen samen :)
Ik ben ook thuis, mijn amandelen zijn er uit sinds eergisteren...