woensdag 14 oktober 2015

Dragen en van die toestanden

Back in the days toen er nog geen baby was, had ik al het idee om een draagdoek te kopen, want dragen was iets wat ik zeker ging doen! Na lang zoeken en twijfelen, wilde ik de Kokadi Owen im Wunderland... Prachtige doek vond ik, maar niet goedkoop, dus dan maar wat twijfelen. En wat heeft mij dat opgeleverd?

Niks, want op het moment dat ik dan eindelijk dacht van jaaaa, dat wordt hem zeker, was hij uitverkocht, aaaaargh, de ontgoocheling was enorm... Maar ja, eigen schuld hé! 
Ook was ik nog niet op de hoogte van alle doorverkopen die er gebeurde op internet en zo. Dus het werd Erna im Wunderland. Ook een prachtige doek, al zeg ik het zelf :)

En dan was het eindelijk zo ver, onze kleine Marie was er, en met dat ze ze klein was, durfde ik niet te dragen, erg hé! Ik heb gewacht tot ze 5 weken was... maar ze vond het wel super, sleepy dust was altijd snel aanwezig!

                                   


Wat deed Marie zo nog allemaal?
Marie en de zonne-eclips in maart, hier was ze nog wakker, maar toen de zon effectief verduisterde, pfff, ons madammeke was al lang in dromenland...


Familiefeestje, zo veel leuker dicht bij mama...


Het eerste mooie weer van het jaar? Whatever, als je kan slapen...



De plantentuin van Meise, ja toch wel eens interessant om te zien, dus vandaag slapen we niet in de doek...
  En dan begon het, ik had al eens gehoord van stash-onrust, en jaja, ik had het ook, er moest een doekje bijkomen... En hier kwam eentje van Little frog, met linnen, ideaal voor de zomer! Wel niet zo gemakkelijk om te knopen, want het is nogal een glad doekje, en ons klein meisje zakte wel wat naar beneden.


Dan maar een tweedehandsdoek gekocht, suuuuper mooi, terug eentje van Kodaki, met Linnen, dat grijs, dat roos, jaja, loving it! En wat een doek, knoopt ongelooflijk gemakkelijk...



Natuurlijk moest er nog een draagzak bij ook, onze eerste Tula was een feit, niet goed te zien, maar hij is er wel, hier bij de papa, want zo een draagzak is toch wel veel gemakkelijker om aan te doen dan een doek. 


Gekocht in Italië, deze schoonheid van Natibaby, dikkere doek, goed voor wat kouder weer. Was wat stug in het begin, maar in no time was deze ook mega gemakkelijk te knopen. Terug een doek die niet weg mag ;)


De laatste is nog onderweg, en wordt hopelijk ook een favorietje, want momenteel zou ik niet echt eentje kunnen wegdoen... 


Geen opmerkingen: