vrijdag 18 september 2015

Ze zeggen wel eens: zeg nooit nooit...

Ai ai, maandje geleden alweer, echt niet goed bezig, de tijd vliegt helaas voorbij, en er is niet altijd tijd om een blogje op te zetten.
Maar hier zijn we dus weer...

Zeg nooit nooit, dat zeggen ze toch wel veel. Ik heb mij daar nooit (hier heb je hem weer) aan gehouden:
- zo zou ik nooit trouwen! Ondertussen al 4 jaar gelukkig getrouwd, fail #1
- zou ik nooit op camping gaan! De tenten liggen boven op zolder te wachten op de volgende zomer, dus hier al fail #2
- zou ik nooit kinderen hebben! Damn, nog een fail, #3 al, maar wel een schatje hoor ;)
- nooit, maar dan ook nooit zou ik naar Centerparks gaan! En ja hier, hier hebben we fail #4 al... Want vorige week waren we voor een midweekje naar Centerpark Le Lac d'Aillette.

Tegen alle verwachtingen in, super leuk! Zelfs... ik durf het bijna niet te zeggen... voor herhaling vatbaar... zotjes.

Wegens kortingscode hebben we de VIP cottage geselecteerd, aan het water, met sauna, om dan tot de ontdekking te komen dat eventjes in de sauna zitten echt niks voor mij is, maar ja, no problem, sauna is geen verplichting.

Kinderboerderij, geitje rijden, dat vond de geit niet zo interessant, maar wel leuk voor de foto natuurlijk, meh meh meh!
 Altijd leuk, de diertjes voederen die aan je terras zitten, zo hadden we plots een zwaan zitten (redelijk aggressief tov de rest), 2 beverratten die ondanks de naam wel super cute zijn, een bende eentjes en een aantal meerkoeten, kinderboerderij bij ons aan deur dus.
 De weg naar onze cottage, wij zaten achteraan links.
 Fietsje huren, toertje doen! Zo een kar achter de fiets is echt zwaar werk, pfff, zeker als het wat op en neer gaat, de conditie werd zwaar onder druk gezet.
Hier onderweg naar het zwembad, bandje vasthouden, geen probleem voor Marie :)
 s' Avonds nog eens genieten van het zonnetje op het terras.
 Gezellig toch! 

Aqua mundo, de favoriete plaats van Marie, zo een waterratje!


4 opmerkingen:

Sylvie zei

Wat een schattig meisje is jullie Marie! Lief die foto in de fietskar! Ziet er ook uit als een mooi park zeg, misschien gaan wij dan binnenkort toch ook eens OOIT naar center parcs ;)

Sas zei

Wat een leuke foto's. Ik zeg ook altijd zeg nooit nooit... Je weet maar nooit ;-)

Inge en Steffen zei

@Sylvie, het is echt een aanrader hoor, je komt er echt wel tot rust (ok, misschien niet als het echt zomer zomer is, maar ja, wij waren er in september, dus no problemo :D)
@Sas, ja, die nooit, dat heeft ondertussen maar weinig betekenis meer bij mij hihi!

Glamview zei

Wat een leuke foto's! Heel leuk.