maandag 25 november 2013

Binnenkort

Terug goeie vooruitzichten! Binnenkort gaan we voor 4-tal dagen naar Londen!
Eerste keer ooit, natuurlijk hebben we er al eens aangedacht om naar Londen te gaan, maar het is er nooit van gekomen. 
Het oorspronkelijke idee was om naar Disneyland te gaan, maar dat was toch wel ietsje te duur naar mijn gedacht. Dan was er het idee New York, dat zag ik zeker zitten, maar 725 euro per persoon voor de vlucht, nah, misschien later volgend jaar. En zo zijn we uitgekomen op Londen!

Iemand tips qua hotel en shopping? Laat zeker weten!


London, here we come!

3 opmerkingen:

Jenny zei

Leuk! Ik ben er ook nog nooit geweest maar wil dat zeker eens een keer gaan doen.

Sas zei

Oeh, mag ik mee? ;)

Londen vind ik zo gaaf. Ik wil er zeker nog eens heen<3

Inge en Steffen zei

Wel, we kunnen wel een gids gebruiken, want het is de eerste keer Londen ooit! Zo dicht en nog nooit geweest, erg toch hé...