vrijdag 8 februari 2013

Island, Big?

Here we go again. En met wat geluk geraak ik door de rest van de vakantie in deze post.
Na ons verblijf in Waikoloa, trokken we door naar het Sheraton hotel nabij Kona. Hier het zicht bij het verlaten van onze kamer, een zwembad dat doorliep naar de andere kant van het hotel, sweet...


De rest van het zwembad hieronder, er was ook een glijbaan maar daar mocht ik niet op van de hubby :(



Planning in Kona, misschien wel wat snorkelen? Anyone? Dus we waren weer weg met de catamaran naar een mooie snorkellocatie, deze keer aan het Captain Cook monument. Het water was daar bij momenten niet heel warm, reden: er kwam zoet water in het zeewater, met als gevolg koud water en wat troubel zicht, ik maar mijn duikbril volspugen, want ja dat helpt tegen damp in de bril, maar niet tegen zoet water. Het heeft efkes geduurd voor ik dat doorhad, goed bezig...


Helloooo fishies! Op de onderste foto zie je in de rechter onderhoek de nationale vis van Hawai'i, ook wel de Humuhumunukunukuapua'a genoemd, vergeet zeker de pauze niet bij het apostropheke!

Yaaay, snorkelduiken!!

Zijn die hier niet ongelooflijk schattig!

Na een uurtje had ik er even genoeg van, het water werd mij wat te koud, dus time for food. Hubby vond dat natuurlijk niet, dus die bleef maar snorkelen... En op wie moesten we dan ook wachten, right, the hubby, die op zijn gemakske kwam aangezwommen.

's Avonds gaan eten in het restaurant van de Sheraton, met de mooie naam Rays in the bay, en wat zie je dan als je aan het eten bent...
Check de foto, het gaat om de witte vlek waar een licht op schijnt.
Indeed, manta rays!

8 opmerkingen:

Sas zei

Heerlijke foto's weer!!

Inge en Steffen zei

Iedere keer dat ik een foto zie, wil ik terug (en pink ik een traantje weg ;-)

The Baby zei

Leuke reeks Inge!!!

Grtz
G

Inge en Steffen zei

En dat blijft maar komen hé, wetende dat ik de 3000 foto's al teruggebracht heb naar 2000 :D

The Baby zei

:-) De digitale tijdperk, zo'n zegen hé ;-)

Inge en Steffen zei

Ni normaal, gelukkig maar, moesten we voor 2000 foto's aan filmrollekes moeten meehebben, pfff, dan zit de valies al aan zijn 20 kg alleen daarmee al!

The Baby zei

En vroeger kon je geen selectie maken, dus eerst alles afprinten!

Inge en Steffen zei

Oh man, daar zeg je het zo... Betalen voor al die mislukte foto's, horror!