maandag 29 oktober 2012

De Lamp, in de hal..

Ondertussen wonen we dus al iets meer dan 2 jaar in ons huis, en de hal is nog altijd heel mooi gedecoreerd met een gewoon lampje.

Triestig...

Wel zijn we in die 2 jaar al rondgeweest, op zoek naar de perfecte hanger, zo kwamen we onder andere op een mooie van Moooi, ik vond hem ok, de hubby vond hem super. Helaas, gezien ik die niet goed vond, werd het die niet!
Toen zag ik van Next, het model Drop, en I was in love... Hubby niet natuurlijk.

Maar wat is het nu geworden? In het weekend hebben we de knoop doorgehakt, dus er komt een lamp, een mooie...

Is het de drop?

Helaas is het die niet geworden, we gingen er sowieso twee moeten hangen, en ik zag aan het gezicht van de hubby dat het toch zijn ding niet was, jammer :(

Maar ik had nog ééntje in gedachten! De Alien, van dezelfde reeks van Next.

Grrr, ook hier, niet te overtuigen van mijn ongelooflijk goed idee...

Dus daar kwamen de catalogi weer aan, en wonder boven wonder, bij het openslaan zeiden we allebei, oh, zag je dat!

En hier is 'em dan, de hanger, die komt er binnen twee weken aan!

2 opmerkingen:

Sas zei

Gave lamp! Wij hebben echt heel lang gedaan over 2 woonkamer lampen... Maar het resultaat mag er na die tijd wezen ;)

Inge en Steffen zei

Lampen kiezen vind ik echt ongelooflijk moeilijk!
Ik was blij dat we er nog hadden van ons vorig huis, dan moesten we die toch al niet meer gaan zoeken :D