vrijdag 21 september 2012

Food

Ondanks het feit dat er regelmatig eens cupcakes op de blog staan, en ja, nu ook macarons, eten we soms ook wel gezond.
Sinds een kleine maand probeer ik dan ook thuis zo gezond mogelijk te eten, en ja, daar moet Steffen mee leren leven, geen patatjes meer, no pasta, rien de riz... Maar massa's groentjes, echt massa's.
Ik ben zelfs de champignonfobie volledig voorbij geraasd, grote? Kleintjes? Doe ze maar allemaal, i like!

Mijn eerste probeersel, het was zalig lekker, al zeg ik het zelf... En toen konden we nog buiten zitten om te eten.

4 opmerkingen:

Sas zei

Ziet er lekker uit hoor!

Inge en Steffen zei

Dat was het eigenlijk ook wel, ik zou het iedere dag eten! Maar ja, dat zou dan ook weer te veel van het goede zijn...

Dionne zei

Oh oh wil je nog uitleggen hoe je macarons maakt?

En jeeeeeeeeeeeempig wat een moeilijke spamcodes staan hier zeg..

Inge en Steffen zei

Ik ga eens een uitleg plaatsen over de macarons :D
No problem!

Ouch, ik wist niet dat die spamcodes zo moeilijk waren :s...