maandag 3 september 2012

En toen was het weer eens...

Tijd voor Cupcakes natuurlijk!

Deze keer banaan-walnoot cupcakes, zalig lekker, als je het mij vraagt. Maar! Ja, er is een maar, ze zijn op zich wel redelijk zwaar, maar wat wil je... banaan? Dat kan het niet licht maken natuurlijk.
De combinatie met walnoten is echt super lekker.

Er is wel één probleem tot nu toe, ze blijven plat :s
Deze keer heb ik al wat natriumbicarbonaat bijgevoegd, en toen ze klaar waren, stonden ze mooi rond! Tja, tot ze afkoelden natuurlijk, dan waren ze weer platjes, maar de smaakt blijft goed, oef!

Ik heb er deze keer weer eens moeten overgaan. Ik heb er een laagje crème au beurre opgedaan.
Het moet gezegd worden, voor je eigen goed, doe er de crème maar af, het is een show element, en de maag is er anders niet zo gelukkig mee, uit ervaring, ofwel had ik al te veel van het deeg 'geproefd'.

En zie, leuk toch, dubbel gekleurd!

 

4 opmerkingen:

Sas zei

Oh die zien er erg heerlijk uit zeg! Ik wil ook nog ooit eens cupcakes maken.. Mjammie!

Inge en Steffen zei

het recept komt van cupcakes.nl, tot nu toe één van de betere recepten!

Amber zei

Haha die toefjes staan inderdaad leuker dan wat anders. Ik bak graag maar eet het meestal niet op omdat ik niet zo van zoetigheid houd. Botercrème e.d. al helemaal niet, maar het staat zo leuk, en anderen vinden het meestal wel lekker... ach soms heb ik er een paar over waar ik geen toefje op maak en die zijn dan voor mij. :P
Lijkt me wel erg lekker trouwens die combinatie, nog nooit geprobeerd!

Inge en Steffen zei

Ik ben ook wel zo iemand, ik zou vanalles bakken, en dan ééntje eten. Mijn collega's vinden het wel niet erg, want die krijgen meestal een lading voorgeschoteld, en dan zijn ze sneller weg dan voorzien.
De combinatie is echt heel lekker als je het mij vraagt :D