vrijdag 13 mei 2016

Hier ben ik weer

Wat een jaar is het tot nu toe al geweest, in februari moesten die amandelen er uit, en de neuspoliepen, bam, 3 weken thuis. En, net op het moment dat ik terug mocht gaan sporten, wooop, elleboog gebroken, weer thuis.
Een gebroken elleboog is wel pijnlijk! Pijnlijker dan amandels die er uit moeten... Dus aan iedereen die nog zijn amandels weg wilt, piece of cake, echt! Ok, je kan eventjes (bij mij was dat dan een week of drie) niet goed eten, maar het valt goed mee.
Die elleboog daarentegen, pijn pijn pijn, kwam daarnog bij dat ik allergisch reageerde op de gips, dus niet enkel jeuk in de gips, maar overal, echt overal, mijn benen, rug, buik, alles! Allergiepillekes x 3, zellfmedicatie FTW!

Voila, als het goe weer is, dan plaatsen wij een sneeuwfoto met vertraging, iedereen was lekker ingeduffeld, ik kon niet, dus whoop, met trui open naar buiten, brrrr...
 Marie helpen met haar tijgertje, het lukt, maar tja, niet zo handig die jas die over je hangt en constant afvalt, grrrrrr

Retro-style! Gevonden in de webshop zoeteliefshop.nl, ze hebben er echt super schattige dingetjes!


Geen opmerkingen: