vrijdag 6 juli 2012

Lay-out, wth....

Zo een nieuwe lay-out is toch niet alles hoor, ik kon daar juist al geen nieuwe berichten meer toevoegen... Goed bezig, ik ga er mij blijkbaar toch wat meer in moeten verdiepen!
Misschien wel een goeie bezigheid voor als we daar in onze tent in Noorwegen zullen zitten, hopelijk krijg ik geen shock door de regen op mijn laptopke.

Anyways, voor de moment hebben we dit dus :D
Triestig maar ja, tis al eens een andere kleur HAHA, goe bezig.

En weet je wat het ergste is, nu staat er nog altijd 'opmerkingen'!
Het is echt wel een slechte vrijdag voor de aanpassingen aan mijn blogske, maar het komt goed, ik ben er zeker van.

Wat er wel gelukt is, dat is de Read More, how about that!
Het feit dat dit gelukt is, maakt de regenachtige dag toch weer wat mooier.

2 opmerkingen:

Sas zei

Veel succes, ziet er al goed uit!

Inge en Steffen zei

Bwaaa, het lukt mij momenteel niet zo goed moet ik eerlijk toegeven, maar het is toch al een beetje veranderd.
En op een dag zal het mij wel lukken :D